b ...:::craftológia:::...: To-Do List fele kipipálva

12/15/2011

To-Do List fele kipipálva

Előszörisazvan, hogy ma sikeresen megbuktam, de hát tényleg elég szarul döcögősen ment a vizsga, alig tudtam valamit, szóval várható volt. Ismétlés nem tudom, mikor lesz, mivel nem tudok a következő két időpontra jelentkezni, merthogy "nem utóvizsgának vannak meghirdetve," ami fura, de majd írok a bácsinak, hogy az ETR rajoskodik velem, és legyen oly kedves átírni a vizsga jellegét vagy valami. Ennyit a suliról egyelőre, otthon vár a történeti nyelvészet beadandó, majd még lesznek itt anyázós körök. A néni is válaszolhatna már az e-mailemre, amit másfél hete küldtem neki, de talán csak sokat akarok, értitek...
Ma lezavartam a karácsonyi bevásárlás második felét is, Ádámostól. Jól megoldottuk a vásárlást, mert csak ritkán voltunk egy helyen: amíg én a Sparban kutakodtam, ő addig az Alexandrában nézelődött, míg a hobbiboltban tököltem, addig ő elment a Mekibe stb. Így sikeresen nem mentünk egymás agyára :D És volt Barcelonás gombfoci, HIHETETLEN! (persze csak valami régi csapat, de a lényeges játékosok benne vannak) 
Meg sikerült potpurit is vennem, amivel egy vázát akarok megtölteni, hogy szép dísz legyen belőle. Mondjuk karácsonyi illatú nemigazán volt, úgyhogy valami salsás mix meg barack-mangó illatút vettem. Színre legalább passzolnak a szobámba. De majd még futok egy kört, hátha mégis elmegyünk anyuval bevásárolni, és akkor valami nagyáruházban is megnézem, h van-e. Bár annyira nem fontos, de mégiscsak az lenne alkalomhoz illő. Aztán megvettem pár hozzávalót a sajttortához is, merthogy az is szeretnék csinálni majd az ünnepek alatt valamikor, még kitalálom, mer egy éjszakát "érlelődnie" is kell a hűtőben, aztán ki tudja, lesz-e neki hely annyi kaja mellett. 
Már be is pakoltam a cuccaim, kivéve a sajtot, mer az a hűtőben van, meg a laptopot, de hát az ilyenek ráérnek reggel is. Dugig van apu bőröndje, de legalább minden belefért, bár elég nehéz lesz majd cipelni a könyvek miatt. És ma megkaptam a tutipasis beszólást: "minek van két neszeszered?" Dolgok, amiket a férfiak sosem fognak megérteni... (Mondjuk lehetnék körültekintőbb is, ez tény, de most nem csak az alapfelszerelést akarom hazavinni, hanem pár extra dolgot is, de minek is magyarázkodok, szeretek sminkelni, és az ünnepek erre pláne jó alkalmak, hogy egy kicsit mást is kipróbáljak például szem-téren, mint a hétköznapokban. Nem bűn ez, csak olyan lányos dolog.)
Közben láttam egy fura videót egy blogon, és rájöttem, miért is nem nézek én Sex and the City-t... bezzeg a legújabb Cosmót megvettem, halál reám, de volt hozzá ajándék, legyen ez a mentségem. És a dezodorból sosem elég, jó, ha van tartalékon. 
Na akkor pá, legközelebb már otthonról jelentkezek, még talán kreatívkodok is anyu mellett, mert ő most nagyon lázban van a mindenféle karácsonyi dolgok gyártása miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése