b ...:::craftológia:::...: Karácsonyi bevásárlás Vol. 3

12/20/2011

Karácsonyi bevásárlás Vol. 3

Igen, ma ezt is megejtettük, de igazából már csak apróságokat meg élelmiszert vettünk (nem keveset). Jól lefáradtam a mászkálásban is, meg kínlódtam, mert hát épp "idoben vagyok," így néha elkapott egy-egy görcs, de gondoltam, a mozgás/mászkálás ártani nem árthat, és erős vagyok, nem veszek be görcsoldót. Ez a filozófia kitartott úgy kb. fél órával ezelőttig, mert most már tényleg elegem lett a görcsökből. 
Szóval a délután elment a Jysk-Takko-Dráčik-Tesco kombóval, meg a vásárlás előtt meglátogattuk Zoltán unokatesómat a kórházban, mert ma műtötték (de jól van, gyorsműtét volt, nem is altatták, holnap jöhet haza). Azért délelőtt sem lébecoltam, raktam egy kis rendet a szobámban, holnap szerintem ki is takarítom, de semmi extra, csak portörlés, esetleg egy kis átrendezés a mütyürjeim tájékán. De végül az estém sem telt unalmasan, mert elhatároztam, hogy anyu kinyomtatott receptjeit befűzöm egy mappába kategóriák szerint. Az nem volt fárasztó, csak monoton.
Közben apu felállította a műfenyőt, ami szerintem egész jól néz ki, sőt meglepően jól. Anyunak persze nem tetszik, mert mű, de szerintem sokkal praktikusabb. Meg olyan helyes kicsi, majd jól telerakom díszekkel :D Annyi hátránya van, hogy nincs fenyőillat, de ezt lehet orvosolni mindenféle praktikákkal.
Holnap reggel apuval lezavarjuk a fogorvost is, remélem, nem fogok órákig ott ülni, mert valami lezárásról volt szó, de nem tudom, hogy a gyökérkezelt vagy a repedéses fogamra gondolt a doki. Mert hát a gyökérkezelt az most le van zárva, remélem, nem koronát akar nekem rátenni, mer az így ünnepek előtt nem valami nagy ötlet. Töméscserénél fennáll a veszély, hogy kajálás közben, ha odafigyelek, ha nem, kieshet a tömésem, és már nagyon sokszor megjártam, hogy pont akkor esett ki egy tömés, amikor nem kellett volna, és akkor mondjuk 1 hétig csak fájdalomcsillapítón éltem, mert nem tudtam eljutni fogorvoshoz, ügyelet meg úgy van, hogy szinte nincs is, legalábbis itt a környéken. Szar egy világ ez. 
Aztán holnapra anyu kiosztotta az ukázt, hogy fürdőszobatakarítás. Nem utálom ezt a dolgot, csak a nyolclábuak kerüljenek, vagy ha nem, akkor mind meg fognak halni. Sajnálom, ez van. Meg még a mézeskalácsot is holnap akarja megsütni anyu (majd csinálok képeket :P ), és akkor még le kéne mennem a mamához megkeresni a karácsonyi formákat. De már tavaly is velem kerestette itthon őket a mama, mer neki is kellett volna, de mivel itthon nem találtam, szerintem nála van, csak ő meg nem találta meg. Mondjuk nem tudom, meddig tartani házilag formákat gyártani, egy kis cinezés meg hajlítgatás, aztán kész, de hát beszélhet a "profiknak" (tapasztaltabbaknak) az ember (én)...
Szóval a holnap se lesz uncsi. Ha sikerül időben végezni a fogorvosnál, akkor valószínűleg éhezni se fogok délelőtt, szóval reméljük a legjobbakat. Az elfelejtettem kérdezni, hogy mikor megyünk, így talán fél 6 körül fel kéne kelni az ágyból, tusolni, reggelizni, meg egyebek, aztán föl is kéne közben ébredni. 
Most meg az emésztés segítő/rendbehozó vagy miféle teámat szürcsölgetem, és meglepő módon álmost is vagyok (mondjuk egy ilyen nap után nem csodálom, szerintem vagy 3x jártuk át a Tescot... Meg egy kicsit vezettem is, de már csak hazafelé Kürtről mamától, meg ugye fantasztikusan leparkoltam a ház előtti placcon, de apu nem volt felháborodva rajta, aztán ő kiállt a Nevadával a garázsból (ami 2 napig állt benn, mivel kiderült, hogy beázik, azt apuval megszerkesztettük, hogy ne ázzon be ezek után, de mivel el volt ázva az anyósülés, így plusz 1 napot kellett maradnia a melegen), én meg be a Peugeot-val. Tegnap kb fél 2 után aludtam el, úgyhogy a mai nap után remélem, hogy már éjfél előtt kidőlök, még van majdnem 1 órám. addig meg majd elfoglalom magam a gondolataimmal, vagy némi rajzfilmnézéssel. Meg hát itt a karácsony is, ki kell találnom valami díszítést is a szobámba...
A bőrápolásom meg egy fabatkát sem ért, én komolyan nem tudom már, hogy mit kenjek a kezemre meg a körömágybőrömre, hogy ne legyen csontszáraz és kemény, és ne érezzek késztetést a kapargatására. Szóval az előző projekt csődbe ment. Addig még próbálkozok mindenfélével majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése