b ...:::craftológia:::...: Az illatozó pohárdíszem

12/16/2011

Az illatozó pohárdíszem

Az előbb dobtam össze gyorsan, mert már alig bírtam magammal :D

Magáról a pohárról nem csináltam képet, egy jó régi darab, szép formája van, ha folyadékban mérem, akkor talán körül-belül "1 literes." Ez a zöld gyertya volt eredetileg benne:

ám ennek viszont nincs illata.

 Szóval őt kiselejteztem (majd neki is lesz valami helye később, de most a narancs-sárga-piros-barna árnyalatok jobban passzolnak a szobámba. Meg ami pici gyöngyszerű kavicsokat lehet az alján látni, azok is eredetileg a pohárban voltak (bár gyakorlatilag ez akkor egy gyertyatartó volt, de most már csak pohár lesz...)

Háromféle potpurit használtam. Az első kettőt Pécsen vettem az Eszterlánc hobbyboltban (Jókai utcában székelnek, de már csak 4 vagy 5 zacskó potpurijuk volt, hamarabb kellett volna mennem... Egyébként meg 100 grammos csomagok, darabjuk 740 forint.)

Hát, nem tudom, milyen a salsa illata, erre azt mondanám, hogy olyan trópusi illatú.

Ez barackos-mangós, jól passzol a felsőhöz.

Ez meg egy ezeréves keverék, még mindig van egy kis illata, de inkább semmi. Ez került alulra.

A másik kettőt rétegekben szórtam bele, de végülis biztosan összekeveredett egy picit, és hát így lett a Chocapic az illatozó pohár:




Itt még régi gyertyákat tettem bele (az elején), de közben rájöttem, hogy van ugyanebből a fajtából (még a Tescoban vettem kb 4 évvel ezelőtt) tartalék, és most már használatlan gyertyák kerültek a pohár tetejébe (amik szintén illatosak, emlékeim szerint áfonyás, vagy valami hasonló bogyós gyümölcsös illatúak).

 Itt pedig már a helyén áll és illatozik nekem becsületesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése