b ...:::craftológia:::...: PÉNTEK! PÉNTEK! PÉNTEK!

11/28/2008

PÉNTEK! PÉNTEK! PÉNTEK!

Hurrá, megszereztem a Barthes-könyvet! :D Beleolvasgattam és egész érdekesnek tűnik, és nem is hosszú. Szóval hétvégi program: Mitológiák, USA History, fordítás. De ma annyira nincs kedvem egyikhez se! :D Elvégre péntek van, aztajómindenit! Hát nem lehet pénteken is könyveket bújni, meg fordítani! :D Árulás lenne a hétvégével szemben... :P
Egyébként tök jó ez a nap. Hajnali 4kor tudtam csak elaludni, fél 9kor keltem... Bementem órára, előtte bedobtam egy nyugtatót, aztán egész nap flash-elek... :D:D:D Qrva jó érzés! :D Bár Kurdi Mária kicsit beledöngölt a pöcegödörbe, aztán meguntam őt, és 11kor elhúztam a vérbe az előadásról... /hihi :D/ Viszont nem mentem el nyomtatni a Rókusra... Nembaj, majd hétfőn... :P
Ééééééés mindjárt itt a vizsgaidőszak! :D Asszem, kivételesen nem fogok kikészülni. :D Végülis, nem nagy dolog, simán meglesz minden tárgyam, az meg már lényegtelen, hogy hányasra. :D
FEEL THE SUNSHINE!!!
Viszont még Árkádba még el kéne másznom ma... De egyedül nem akaroooook!!! :D Bár, ha megemberelem magam... Panka útjai kifürkészhetetlenek. :P Főleg, ha egész nap be van lőve... :D

1 megjegyzés: