b ...:::craftológia:::...: Címkézés közben találtam a piszkozatok között

11/22/2008

Címkézés közben találtam a piszkozatok között

Hát, neki megadom magam... Ő a gyerekem, akire simán ráverek 10 évet. :D Gyakran elgondolkodom, h tényleg ilyen hülye vagy csak megjáCCa... :D De aztán rájövök, h csak megjáCCa, mer' marha okos, csak szereti eltitkolni, nehogy sérüljön a zimidzse. :D Hihetetlenül lusta, néha félek, h talán a levegővételhez is túl sok energiát kell használnia, ezért esetleg arról is lemond a saját kényelme érdekében. Olyan, mint a barack: szőrös és ütődött. :D Bélpoklos. Gizda és colos. Általában bunkó, bár előttem kontrolálja magát... :D Imádom a mosolyát, a beletúrós haját, azt a szexi hanglejtését, amikor azt mondja, h "te deviáns"... azt, h mindig megnevettet... Ha szépen megkérem, elmegy helyettem boltba vagy a benzinkútra cigiért, sőt az Alexandrába is eljön velem semmittenni. :D Iszonyatosan keményfejű. Ha nincs igaza, azt hatalmas intellektuális veszteségnek tekinti, pláne ha még el is kell nyilvánosan ismernie, h nincs igaza. :D De azért többnyire jók a meglátásai. Azt hiszi, h kiismerhetetlen, de én átlátok rajta! (háhá :D) Óriási EGOja van (amit én még itt legyezek is...), nem lehet megtörni (hagyom inkább érvényesülni :D). És nagyon szeretem őt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése