b ...:::craftológia:::...: Üdv az oldalon!

5/16/2008

Üdv az oldalon!


Ez már a második blogom, remélem, lesz olyan jó, mint az előző volt. Azt sajnos töröltem, ugyanis menő akartam lenni, s naivan azt hittem, hogy simán menni fog a HTML-kódszerkesztés. Hát nem ment. És meghalasztottam a beállításokat is, meg egyéb fontos funkciókat. Szóval teljes volt a káosz.

A régi verseimet már nem fogom feltenni ide, de az újakat majd közzéteszem. Valamint fel fogok tölteni egy videót is, amit szintén én csináltam, csak hát röpke 80 mega, így kissé sokáig tart a feltöltés. Ezért kérem azokat, akik egy picit gyakrabban szokták olvasni a régi blogomat a ritkánál, hogy legyenek türelmesek - igyekszem behozni az önmagamnak okozott lemaradást, és amilyen gyorsan csak lehet, felteszek mindent, amit "craftingoltam".
Köszöntem a lehetőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése