b ...:::craftológia:::...: Túl a hétvégén

4/02/2012

Túl a hétvégén

Helyszín: Nová Vieska, Szlovákia
Túl vagyunk félig a nagytakarításon. Még néhány ablakot meg kell mosni, meg ki kell sikálnom a fürdőszobát, aztán ennyi. A szombat nagyjából főzéssel meg takarítással ment el, a vasárnap délelőtt is, délután viszont elmentünk anyuval a mamáért (mert reikire vagy mire hoztuk őt ide nagyapám húgához. Aztán visszavittük mamát haza, mikor is kitalálta, hogy vissza kéne vinni valami kádra szerelhető ülőkét (ennek segítségével fürdött, míg gipszben volt a lába anno) a sógornőjéhez. Ott meg elcsevegtünk pár órát, szóval este 6 körül estünk haza. De legalább végig én vezettem, gyakoroltam. 
Ma meg csak punnyadtam meg sorozatot néztem. Meg ruhákat hajtogattam. Valamint megint karkötőket gyártottam, de csak kettőt (az egyik duplán van rátekerve a csuklómra). A kép elég rossz minőségű, kicsi Samsung kamerája nem a legjobb.


Az inspirációm innen vagyon, de már ismertem ezt a technikát, csak ez a típus nagyon megtetszett. Mondjuk én indián fonatként ismertem meg régen, nem tudom, miért pont hippisnek nevezik mostanság, de egy kis guglizás után rájöttem, hogy ők is ezt hordták a hajukban, szóval nyilván ezért (de valószínűleg az indiánok viselték korábban). Lehet, még gyártok párat, csak a poén kedvéért, de nem biztos, hogy ugyanilyeneket... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése