b ...:::craftológia:::...: Ősz a kertben

9/29/2011

Ősz a kertben

Múlt héten, amikor itthon voltam, olyan jó idő volt, meg hangulatom is volt, hogy fotózzak, de nem hoztam haza a fényképezőgépet. Most meg ebéd után - mivel úgysem lett volna szellemi energiám nekiállni tanulni - fogtam magam, és kimentem sétálgatni a kertbe, és lőttem pár képet heccből. 

Hát ez lenne egyébként az utolsó kép, de a Blogger úgy döntött, hogy szerinte mégsem.  

Egy talicska magtalan tök.

Múlt szombaton szüret volt...

...és még száradnak a dézsák (azaz skopkák).







Ezeket a krumpli helyén (múlt csütörtökön mamával kiszedtük a krumplit, bár a nagy részét ő, mert én mentem autósuliba) találtam, aztán így beállítottam őket.

Jah, tök minden mennyiségben.

Ez volt a legnagyobb.

Ez egy szép kék virág akarna lenni, de valahogy a színét nem adja vissza igazán a kép.


A két macska hűségesen követett mászkálás közben, valahogy mindig láb alatt voltak. 












Ők itt épp szaporodtak, kicsit bunkó voltam, tudom...





Na, erről a kis sárgáról nem tudtam közelebbit csinálni, mer sose szállt le sehova, és nagyon gyors volt.

Seregélyek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése