b ...:::craftológia:::...: Költözős pakolósdi képekben

9/10/2011

Költözős pakolósdi képekben

Helyszín: 94342 Nová Vieska, Szlovákia
Szóval eljött az összepakolás ideje, mert holnap költöztetnek vissza az ősök Pécsre az albérletbe. Ott vár rám sok kosz, Ádám meg Máté, az új lakótárs. Meg háziírás :/ (de erről most nem beszélünk. Egyelőre itt tartok, jöjjenek a képek:


Ez a legnagyobb bőröndöm (a legkisebbet még nem vettem elő, bár lehet, hogy szükség lesz rá), ebbe kerültek a nadrágok, felsők, pólók, trikók. És hát dugig van.


Ez a közepes méretű bőröndöm, már eléggé tönkre van (a pályaudvaron várakozás közben ne üljetek a bőröndre! :D), de még mindig bírja. Ezzel szoktam ingázni Pécs és Kisújfalu között általában. Ebbe kerültek az alsóneműk, cipők, zoknik, egy kardigán (amit nemrég vettem és imádom), valamint két nyári ruha. És ez is dugig van.


Ez az utazótáska kivételesen még nincs tele, de már nem sok híja - ki tudja, mi jut még eszembe, amit vinnem kell. Ebbe kerültek a "női dolgok": sminkcuccok, körömlakkok, arc-, test- és hajápolási cuccok, meg ha jól látom, akkor már egy ezeréves gumifáslit is bedobtam ide (sose tudhatom, mikor lépek félre és rándítom meg a bokám, vagy nyúlok félre és rándítom meg a csuklóm :o), meg még ide jönnek majd a hajgumik, hajtűk is meg még az isten tudja mi, mert igazából csak félig van. Talán mégse kell majd a kis bőrönd... A táska aljára terítettem két kendőmet (azt a tipikus bölcsészkendőt, amiből mindenkinek van legalább egy - nekem kettő van, de nem azért, mert mindenkinek ilyen van, hanem mert az egyiket ajándékba kaptam a születésnapomra, a másikat pedig karácsonyra, és értéket hordoznak magukkal, mert számomra fontos és szeretett személyektől kaptam őket), hátha segít valamit a biztonságon, nehogy valami összetörjön, bár nem tudom, valóban segít-e.


Ezek a mindennapi használatra alkalmazható táskáim és szütyőim. A hátizsákban szoktam utazáskor a laptopot meg könyveket, illetve füzeteket cipelni, meg boltozni is ezzel szoktam. A zöld szütyőm is általában utazáskor van velem, abban a létfontosságú dolgokat cipelem. A MESEA-s szatyor is valami hasonló funkcióval bír, de azt inkább kocsmázáskor vagy városban mászkáláshoz használom. A kék-virágosat most nyáron szereztem, igazából strandtáska, de hétköznapi szempontból masszívabb mennyiség cipelésére alkalmas, mondjuk akár boltozáshoz is használhatom, vagy a suliba. A feketét csak nemrég kaptam vissza, mert újsághoz volt, és cipzárat kellett varratni bele; alkalmibb helyzetekben jól jön majd. Még lemaradt a képről az övtáskám és a sulis válltáskám; ez utóbbi Pécsen van, az övtáska meg véletlenül lemaradt a képről.


Ezt a műanyag fiókos tárolót a héten vettem Újvárban egy háztartási boltban 22 euróért, ami átszámolva kb. 6000 forint (anyu szerint ez drága, ő ennyit nem adott volna érte, de a nagyáruházakban ennél drágábban árulják ezeket a termékeket, úgyhogy nekem megérte). Ez is jön velem Pécsre, ebben fogom tárolni az olyan dolgaimat, amiket a fürdőszobában tárolnék, ha lenne elég hely, de mivel nincs, ezért a fürdőszobába csak a mindennapi rutin darabjai kerülnek, a fiókokba meg a ritkábban használtak. Természetesen a "női dolgokról" van szó :D És így a két férfiú nem érzi majd kellemetlenül magát a sok csajos dologtól, ha betér a fürdőszobába. 

Azt hiszem, már csak apróságok maradtak, meg a romlandó dolgok, amiket úgyis csak holnap reggel pakolunk be, de azokat úgyis ládákba. Remélem, elférünk az autóban majd :D
Még lehet, hogy frissítem a posztot, majd meglátom, hogyan alakulnak a dolgok itt (egyelőre hirosimai állapot uralkodik).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése