b ...:::craftológia:::...: Reloaded

7/27/2009

Reloaded

Mostanság sokminden történt.
Volt lagzi (nagyon jó volt, ugye Ádám? ;p), gyarapodott a család, Ádám itt volt 10 napig, meg múlt hétvégén keresztszüleim is és közösen borfesztiváloztunk szombaton, ömlött a bor meg a borovicska minden mennyiségben, volt szép nagy vihar, volt dögmeleg, volt aggódás, volt öröm, volt sok másnaposság, ettem sok csokit, elfáradtam, megpihentem, megnéztem az utolsó 3 részt a Gilmore Girls-ből...
Röviden és tömören ennyi. Nem voltam túl gyakran gépnél, ha mégis, akkor csak féjszbukoltam, szóval így visszatekintve az elmúlt napokra szívesen elmesélném a történteket, dehát nem tudnám olyan jól, ahogy szeretném. Inkább megtartom magamnak - elvégre az én emlékeim :)
Egyelőre megy ezerrel a babázás, nagyon helyes a kislegény. Kis szöszi! :) Nagy és kíváncsi szürke szemekkel (de asszem, ez pár héten belül majd megváltozik és más színű lesz a szeme... és nem csak alakokat meg árnyakat meg fényt fog látni az Áron...), nameg persze hatalmas étvággyal... az anyatej hatalma... :) Ja, és mesterfokon tud grimaszolni, még álmában is! :D
Hát így állunk. Az elégedettség kedvéért itt van 2 kép Áronról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése