b ...:::craftológia:::...: Új notebook

1/25/2012

Új notebook

Az első poszt az új notebookomról... 


Nagyon pofás, bár a Windows 7-et még szoknom kell, meg hogy megint fordítva van az Y meg a Z billentyű. Fura a tudat is, hogy végre van wifim is, és ülök a nappaliban vidáman, megy a TV, közben meg blogolok a szélesvásznú képernyőn... ÉÉÉÉÉÉS jelenleg még majdnem 4 órán és 30 percen át nem kell áramra dugnom a kicsikét. Valamint sokkal könnyebb, mint az előző, ami utaztatás céljából előnyös, mivel nem döglik meg a hátam a másfél órás Pesti várakozás alatt. Ha már úgyse cigizhetek a pályaudvaron, legalább ennyivel könnyebb...
Tegnap nagy letöltögetés meg telepítgetés volt este, 3 órát kibírt a laptop (fú, kell neki valami nevet adnom, fő a személyes kapcsolat...). Bár nem tudtam magyarra állítani a rendszert, de kárpótolt, hogy volt angol nyelvi opcíó, így nem kellett a cseh meg a szlovák között vacillálnom :D A particionálást is sikerült megoldani, bár igazából nem úgy, ahogy szerettem volna, de hát így is jó, hogy elfeleztem a C-t. Erre azért volt szükség, mert a külső merevlemezem már eléggé kezd betelni, és ha elszállna a gép, akkor az egész C elveszik, de így van egy másikom is, amit vissza lehet hozni. A touchpad tapipad mondjuk eléggé érzékenynek tűnik, csak a középső ujjammal tudom kezelni, de nyilván csak én vagyok béna, meg majd úgyis egérrel fogom használni a ... (tényleg kell egy név).
És természetesen sokkal gyorsabb, mint az előző gépem, amin persze sokkal kevesebb hely és memória volt, meg XP volt, de most már tudok majd egyszerre mindent használni, amit akarok. Fú, most jut eszembe, hogy még a szótárprogramot telepítenem kell, mert a régit tegnap nem sikerült, de volt szaktársamtól kaptam "infót" egy másik verzióról. Még abban sem vagyok biztos, hogy ha megvan a VLC Media Playerem, akkor kell-e mellé a K-Lite Codec Pack is, vagy elég a VLC (meg a Nero Showtime, mer apu adott Nero író programot). 
Na ennyit az örömködésről, nekiesek a telepítésnek, aztán meg ruhákat hajtogatok és mosok, mert tegnap nem végeztem minden adaggal. Meg még a Winampot is be kell állítanom... 
Nem tudok betelni a kicsikével, nagyok örülök neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése