b ...:::craftológia:::...: És megint...

10/21/2011

És megint...

...akkor írok a blogra, amikor a Wordben kéne pötyögnöm a sok okosságot és copy+paste-elni az idézeteket, amiket az érvelésem alátámasztására, illetve aláásására használni tudnék tudok. Pedig most már be is vagyok lőve egy jó adag Mamba cukorral, vagy miez (közben utánanéztem: olvadós rágó), úgyhogy a cukorszintem ideális a világmegváltó gondolatok alkotására, de ezt most itt fogom kiélni. Vagy nem.
Közben meg Glee-s dalokat töltök, és csendben bulizok és rázom a fejem és playbackelek is (szörnyű, mi?), és még a titkárnős szemüvegem is rajtam van, bár sokszor megkérdőjelezem a létjogosultságát, mert gyakran nem érzem, hogy használ, és ugyanúgy fáj a szemem a monitor bámulásától. Mindegy is, csak egy a sok bajból, leszarom nem foglalkozok vele. Erről jut eszembe, ma láttam a Reálban egy "Leszarom" nevezetű terméket, ami úgy néz ki, mint ezek a mini energiaitalok, amiben elvileg több a serkentő anyag, node ez szőlőcukor volt. Nem is tudtam, hogyan reagálni, még most sem dolgoztam fel az élményt. De biztos ez is csak nekem új, mert a zinternet mán tele van vele mán.
Viszont holnap reggeli mellé már nézhetem a Young Justice új epizódját, amiben feltűnik Zatanna, remélem, tiniverzióban. Zatannáról meg az jut eszembe, hogy Zatanna leszek a szerdai Halloween szakesten, amit nagyon várok már. De neccharisnyát még mindig nem sikerült vennem a jelmezemhez. Majd holnap vagy jövő héten.
Ma főztem is csirkés rizottót, ami szó szerint az lett, mert csak rizs meg csirke van benne, meg némi fűszer. Savanyú uborkával ehető volt, egyébként sótlanra sikeredett. 
Most veszem észre, hogy megin csak halmozom a nemösszefüggő információkat. Ez van, régen írtam, és most ezek a friss élmények. A zegyetemen még mindig sokat akarnak, amit nem bír a szarka farkam, de azért igyekszek megbirkózni mindennel, ha nehezen és lustán is. És bezárul a kör, mert a Word dokumentumba kéne beírnom az okosságokat. Meg még van egy nyelvészetes házim is, annak neki is ülök a poszt megírása után, mert csak egy oldal, aztán ki tudja, lehet, hogy majd megizzadok fölötte. De most nincs kedvem a disztopikus regényirodalom műfaji kettősségének vizsgálatához. Most zenehallgatós kedvem van. Meg már meg akarnám nézni végre a Friends With Benefits (Barátság extrákkal) c. filmet, de azt is csak halogatom, mint a sok más filmet, amit meg akarok nézni. Most ilyen halogatós korszakomat élem, mindent az utolsó pillanatra, aztán közben meg elfelejtek élni.
Ennyit most, csókoltatok mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése